12.10.12

Save the world for me


V poslední době mám hroznou slabost pro army věci, nikdy jsem na to nebyla a teď jsem z tohoto trendu nadšená. Jste na tom stejně jako já nebo se vám tento trend moc nelíbí? Jsem opravdu zvědavá tak se podělte :)

* Lately, I've a weakness spot for army stuff, I've never liked it much but now I'm really impressed about it. Do you share this feeling with me or you don't like this trend? I'm curious so please share your opinion. :)





košile/shirt - Zara, šaty/dress - Cos, bunda/jacket - Pull and Bear
Na závěr snad už jen dodatek, podzim je opravdu tady...ranní 2 stupně mě o tom opravdu přesvědčily dnes ráno :(
* In addition just a little finding, fall is here..today's morning temperature (2°C) really persuated me about that.


Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře
* thank you very much for all of your comments

© Franche meets fashion | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig