09.09.12

Bloggers: inspiration

Tak dámy, dneska trochu inspirace. Každá z nás, alespoň podle mě, má nějakou inspiraci nebo prostě někoho, na koho rády koukáte, koho obdivujete (pro cokoliv). Já jsem si dneska připravila pár ukázek z fashion blogů, které mám velmi ráda. Připište koho máte rády vy a proč! Zajímá mě Váš názor, vaše inspirace.

*Hello ladies, today here we are some inspiration. Each of us, I think, have some inspiration or simply someone, who you like for her/his style or anything else. I prepared a presentation from fashion blogs I like. Write down who you like and why. I feel interest in your opinion, your inspiration.










1) sincerelyjules.com - perfektní kombinace barev a stylů, osobitý, uvolněný styl s ženskými prvky nemá podle mě chybu! Opravdu zabrouzdejte na její outfity, stojí to za to! / perfect colour and style combos, distinctive, casual style with feminine elements without mistakes! Watch her combos, you won't regret!








 2) lovelybylucy.com prostě svá, miluji její kombinace s teniskama!/ just hers! I love her combos with trainers very much :)


 


3) stylescrapbook.com klasika mezi fashion blogy, která prostě nezklame. Díky Andy jsem si oblíbila mikiny a svetříky a naučila se je kombinovat v jakoukoliv roční dobu. / classic between fashion bloggers which never disappointed you. Thanks to Andy I love sweatshirts and any kind of cardigans/jumper which I wear whatever season is right now!




3) camilleovertherainbow.com a její nesmrtelné kombinace s džínama, och. Perfektní vkus bez hranic / immortal jeans combos, och. Perfect style without limits!




 4) fashionvibe-blog.blogspot.cz styl plný barev, který nám dává pocit, že se tak můžeme obléct i my (a to během 5 minut ráno), vybroušené ale nic složitého, v jednoduchosti krása. Holt, někdo má na to oko / colourful style which gives us a feeling that we can also look like that ( within 5 minutes in the morning, haha), polished but nothing complicated, yes there is a beauty in simplicity. Someone knows how to do it.





5) lovelypepablog.com pepa nakonec :), miluju její úsměv, přijde mi, že má jen dobrou náladu. Co opravdu uznávám, jsou její cenově dostupné kousky! Opravdu mám Alexandru ráda, její fotky jsou veselé, přirozené, její looky jsou barevné a dokazují, že i za méně peněz se dá zahrát hodně muziky. / pepa in the end, I love her smile, I think, that she is in good mood every time! What I really like about Alex? Her affordable stuffs! She shows that even with less money you can make really beautiful outfits!

nějaký look s touhle sukní uvidíte brzo i u mě!! / some looks with this skirt in my blog soon !!












Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře
* thank you very much for all of your comments

© Franche meets fashion | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig