09.12.14

ALL CAMEL (ALMOST)









CHOIES kabát // coat
ZARA sukně // skirt
ZARA svetr // knit
LINDEX kabelka // bag
NELLY boty // shoes

 Všechno je nové 

Až na boty, kabát a kabelku. Takže vlastně skoro nic není nové. Alespoň ne na tomto outfitu. Schválně, kdo z vás si už všiml nového designu web-zpovědnice Franche? 
Design jsem plánovala změnit už opravdu dlouho, potěšit vás něčím promakanějším, ale znáte to, málo peněz, málo času, málo nápadů a tak všechno dohromady. Jenže historie se neptá, ale ani nezapomíná, a tak se mi ozvala Sophia z Blog and the City, pro kterou jsem měla možnost psát článek. Ukázalo se, že moje múza mě sleduje už dlouho a tak mi navrhla, že mi design udělá. Prostě jen tak, z čista jasna. Chtěla si to vyzkoušet, protože právě rozjíždí business v oblasti webdesignu. Na pokusných králících začíná za o dost menší poplatek a proto neváhejte a napiště ji na sophia@blogandthecity.net (je v tom dost dobrá, koukněte na blog Niky Huk)! Máte v hlavě nový design vašich stránek? Sophia je více než nakloněna vám pomoci! 
A zase nosím sukně. A sedím na zemi. V zimě ... To nebere konce.

 *All new 

Except for shoes, coat and bag. So frankly almost nothing is new. At least not speaking of this outfit. Hey, who has already spotted a brand new design of Franche's confessional?
I've been planning to change my blog coat for months you know, to do something better, neat, more professional for you. But there was too little time, money and all together. But history doesn't ask but also doesn't forget about you so my dear Sophia Molen from Blog and the City let me know she wants to help me. Just like that. She wanted to try cause she's about to run her own web design business. She wants very little money for her ,,trials'' which frankly look amazing (see Nika Huk's one) so if you want one too, don't hesitate and let her know on sophia@blogandthecity.net. Sophia is a darling and she is more than willing to help you too!
Oh, and I'm wearing skirts again. Sitting on a ground too. In winter. Neverending story ...

Share:

16 komentářů

  1. parádní, parádní, parádní! Jak design, tak kombinace! Baví mě, jak kombinuješ sukně a tahle barva ti sekne!:)
    Style by Eliza

    OdpovědětVymazat
  2. I love your outfit, the colours are so stunning! XX

    Fashionatic.be

    OdpovědětVymazat
  3. Gorgeous! Love the nude and neutral tones here. Such a great winter look
    xL

    The Marcy Stop

    OdpovědětVymazat
  4. great knit sweater :)

    http://classycaptanius.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. nice look:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovědětVymazat
  6. Libi se mi jak bezprostredne pises sve clanky! Hlavne ten minuly o cviceni :D
    Na tomto outfitu me hlavne zaujal ten kabat! Taky bych takovy camel coat potrebovala (cti chtela) :)
    Ten svetr ti jde skvele k vlasum!

    X, Marky
    www.mypinkboudoir.eu

    OdpovědětVymazat
  7. Just amazing! So stylish, so chic! Just perfect! Good job! I really like the color combination!

    xo,

    Mary

    http://marypolka.com/

    OdpovědětVymazat
  8. I love this scheme of colors, you can never go wrong with neutral tones...the skirt is amazing, I love the pattern!

    Arianna, Nymphashion ♡

    OdpovědětVymazat
  9. What a pretty skirt, love it!
    xx Hannah
    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  10. Tenhle desing blogů naprosto miluju, ale začíná mi připadat, že tenhle trend se nezalíbil jen mně, ale i x dalším blogerkám. Black&white, simple a skvěle přehledné. Blogu tak dominují krásné fotky dané blogerky a ne žádné rušivé elementy kolem :-D Zajímala by mě ta cena...pokud to není vhodné psát do komentů, budu ráda, když mi to hodíš do mailu (vduzi@post.cz). Děkuji :*

    OdpovědětVymazat
  11. It was such a please designing for you!!

    x Sophia

    Personal blog | Tao of Sophia
    Founder | Blog and The City

    OdpovědětVymazat
  12. The blog is looking great, I love your profile photo. Also looking stylish and chic in this skirt! Great look Caroline :)

    Take care,
    Daniella xox

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře
* thank you very much for all of your comments

© Franche meets fashion | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig