17.03.16

SUGAR SWEET BOMBER







Minulý týden


jsem se rozhodla, že vyklidím svou skříň a stoleté věci rozdělím do dvou skupiny: Nosím X Nenosím a nosit určitě nebudu. 
Výsledkem tohoto amoku je tuna prodaných věcí, které ve skříni prakticky rozežrali moli. Druhým, ne tak vtipným, výsledkem je fakt, že nemám co na sebe. 
Což o to, věcí je v obchodech až až. Trpím spíše opačným problémem. Finální částka v košících je rovna bambilionu korun a duch kreditní karty v mé hlavě rezolutně hlásí ,,Ne! Radši piš diplomku a nesurfuj'''
A tak sedím, píšu, pracuju a pláču nad tím, co vše jsem prodala bez toho, abych si udělala nové ,,zásoby''. 

Stalo se to už někomu z vás?

*Last week

I decided to clean my wardrobe and divide my old clothes into two simple groups: Wear X Not to wear (or will never wear again).
The results are not so simple.
A) I sold many things I haven't been wearing for years (forever)
B) Have almost and literally nothing to wear right now
Don't get me wrong, there is no problem with buying things, I have a problem with rejecting things and taking them out of the e-cart. And I mean like major problem. 
10 things Zara, another 10 at Mango website, 5 on Topshop and Asos, etc. Final amount is like gazilion Euros so I need to stop and remove the ,,I can live without'' things. 
So now I'm sitting at home crying over spilled milk, writing this post and thinking about new things I can afford. 
Have you ever done the same thing guys?

What I'm wearing
STRADIVARIUS bomber jacket (new co.) ; LINDEX old knit from sale ; TOPSHOP old scuba miniskirt ; ASOS over the knee boots 

Share:

7 komentářů

  1. Nadherny look jako vzdy! :) Ja se snazim veci zbavovat prubezne, to ze nemam co na sebe, si myslim porad, takze uz se to nejak nestupnuje :D

    xxx

    CITC FASHION BLOG
    → Join the Giveaway!

    OdpovědětVymazat
  2. Uklízím si v šatníku poměrně často, ale málo kdy se odhodlám něco vyhodit nebo prodat. Přijde mi to líto :D jsem slabá, obzvlášt když jsou to věci, co se mi nelíbí a moje ségra mi řekne, že mi to přitom sluší. To je pak o to těžší.

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Omg, tak ta bomber je asi nejkrásnější věc ever! Myslím, že ji potřebuju <3

    OdpovědětVymazat
  4. Jéééé Kájo, kdybys vědela jak dlouho jsme se v tom bomberu procházela po obchodě a stále přemýšlela zd-li jo, nebo ne. Nakonec jsme nekoupila, ale tobě moc sluší!
    Míša z worldneedsblondes.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Taky vzdycky vsechno prodam a pak nemam co nosit :-D.

    OdpovědětVymazat
  6. Ja ťa tak žerem :) krásne fotky, outfit a aj ty. Bombera je zaujímavá a najviac sa mi páči asi tá čiapka. :)

    Bari Bircak

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře
* thank you very much for all of your comments

© Franche meets fashion | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig