08.08.12

Focení no.1

K narozeninám jsem od přítele dostala, mimo jiné, i úžasný dárek v podobě focení. Byla jsem nadšená, protože profesionální práci jsem zažila jen na focení tabla a to se nedá srovnat s focení mobilem:-D. Kvalita tomu tedy podle mne odpovídá na první pohled. Byl to neskutečný zážitek a i když se necítím před foťákem zrovna nejlépe, se slečnou Markétkou jsem se uvolnila okamžitě. Její přívětivý přístup a úžasná energie mi opravdu pomohla a z focení udělala nezapomenutelný zážitek. Děkuji za to, že mám tak úúúžasného přítele!

For my birthday, my boyfriend gave to me a beautiful present (besides of other things), professional photos! I have to say that I was excited because I have only one experience with photographers and it was at my senior's photo. Difference beetween quality of photo by professional and photos by phone is enormous. Anyway it was a great experience and I thank to my lovely boyfriend because it was a perfect idea



  
 Na fotkách mám postupně: bílé šaty Abercombie a Fitch (Paříž), šedý top Zara a černý peplum top z MNG (momentálně ve slevách za neskutečných 179 kč!)
Další fotky dodám později, snad se vám budou líbit stejně, jako se líbí mě. Užívejte letní den ! 

In pictures you can see (step by step) white dress from Abercrombie from Paris, grey top from zara and black peplum top from Mango (actually in sale for 179 Kč -  amazing price) Next photos I will add later, I believe you like them as same as I like. Enjoy a day

Share:

2 komentáře

Děkuji moc za všechny komentáře
* thank you very much for all of your comments

© Franche meets fashion | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig