07.08.12

Podzim - AW 12/13 H&M

Vím, že sotva začalo léto, ale tahle chystaná kolekce mne opravdu baví a odbourává ze mě ''netěšení'' na podzim. Jak jsem tento lookbook zahlédla, řekla jsem si ,, Let's go autumn ! I'm not afraid of you ! ''. Líbí se mi jak barvy, tak živé vzory a tvary. Letos nuda nebude, dámy a pánové.
Tak který se nejvíce líbí vám? Máte své podzimní must-haves?

I know that is barely a summer but i really enjoy this fall colection by HaM. Thank to her I look forward little bit more to fall. When I saw this lookbook I had to say : Let's go fall! I am not afraid of you! I love the colours and also patterns and cuts. This fall will be not bore! Which one of these look you prefer? Do you have your personal must-haves?




zdroj: hm.com
Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře
* thank you very much for all of your comments

© Franche meets fashion | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig