15.10.12

Simple fall combination


Stále bojuji s bacilem, tak doufám, že se mě pustí rychle, abych mohla zase plnohodnotně fotit. Tento look je složený s jednoduchých kousků ale myslím, že dohromady k sobě hezky sedí. Jinak všude už vidím věci na Halloween, slavíte ho nějak po americku? Já tedy nějak ne, i když ten zvyk američanům závidím.

* I'm still fighting with bacillus so I hope that I'll get rid of him soon. I need to start work for 100%. This look is composed from basics but I think together they suit perfect. Anyway, I see halloween stuff all around me, do you celebrate this holiday? Me not, but I have to say I envy all Americans this holiday.





Svetr/jumper - Mango, kalhoty/trousers - Gina Tricot, boty/boots - Stradivarius, náramky/bracelets - River Island, bunda/jacket - Mango


Share:

6 komentářů

  1. Moc ti to sluší, krásná kombinace barev a ty detaily - super! Jinak HW neslavím.

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu se zeptat odkud máš tak krásnou kabelku?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě, je ze Zary ale kupovala jsem ji v létě tak už tam zřejmě nebude, nebo jsem ji aspoň neviděla už :-)

      Vymazat
    2. Tak to je škoda, ale je krásnáá!:)

      Vymazat
  3. amazing look! love the boots!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím se slečnou výše komentující, kabelka je krásná:) Halloween mám hrozně ráda a je vážně škoda, že se u nás moc neslaví. Viděla jsem v obchodech krásné HW masky, nemyslím takové ty kostýmy a upíří zuby (ale ty jsou taky super:D), ale různé blyštivé škrabošky s peřím a kamínkama.. Jenomže nikde žádná Halloweenská párty nebo ples, kam by se to dalo vzít. Tak alespoň vyřezávám dýni, a těším se na Halloweenský díl PLL!
    Anička

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře
* thank you very much for all of your comments

© Franche meets fashion | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig