10.07.13

Top 5 shops


 1. ZARA 


2.H&M


 
3. TOPSHOP


4. COS


5. MANGO 

google pics

Dnes velmi jednoduchý post ohledně nakupování. Top 5 mých oblíbených obchodů. Jasně, nikdo není překvapen, že na prvním místě je Zara. Tady se nic šokujícího neděje. Na druhé místo se dostalo H&M (nedávno) kvůli linii Trend, a tím odsunulo na 3. příčku můj milovaný Topshop (to už trochu překvapení je). Co je možné, že se to pořadí znovu přehodí po mém pobytu v Londýně. Kdo ví (hlavně jsem řekla STOP nákupu letního oblečení - to už je zbytečné). Na čtvrtém místě je Cos kvůli velmi kvalitních basic kousků, které vydrží ve skříni věčnost (díky kvalitě i díky nadčasovosti) a poslední místo uzavírá Mango. Tam chodím jen občas ale vždy mě něčím dokáže překvapit (což je dobrá vlastnost pro řetězec, no ne?).
Tak, tím jsme u konce mého seznamu. Zkuste vytvořit svých top 5 a podělte se! :)

* Today is pretty simple. About shopping. My top 5 list of shops. Of course nobody is surprised about first place. But second place goes to H&M (recently) because of Trend line which moves Topshop on the third place (thats a little bit surprising). Maybe these two places will be altered again after my stay in London. Who knows (but said STOP to buying summer stuff - useless). The fourth place goes to Cos because of the best basic stuff ever (quality and timelessness) and the list is closed by Mango which always surprises me something (which is an advantage for retail chain, isnt it) . 
So i am over, what's on your top 5 list?





Share:

18 komentářů

  1. Mám svých top 5 úplně ze stejných obchodu:D
    1.Zara-tak jasně, je prostě boží:D
    2.H&M-protože prostě proto, Trend je pravda nejlepší, ale moc se nikde nedá sehnat:(
    3.COS-nic z tama nemám, ale byla jsem v něm poprvé v Amsterdamu a velice mile mě překvapil a totálně jsem se pro něj nadchla<3
    4.Topshop-moc často se tam nedostanu, ale když tak tam nakoupím:D!
    5.Mango-přesně jak ty říkáš:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mrkni se na tento dokument - možná se budeš na tyto řetězce koukat trochu jinak http://ulozto.cz/x8LHytz/jedovata-moda-avi, nejsem člen green peace, ale občas je potřeba, aby byl člověk dostatečně informován. Proto jsem třeba nákupy u H&M omezila. Zaru mám ráda, ale jejich ceny mi přijdou až v období slev odpovídající. A topshop mi přijde nehorázně předražený. Ano hezké věci tam mají, ale obyčejné tričko průměrné kvality bavlny za litra? no kde to jsme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. proto se snažím co nejméně nakupovat v ČR ... bohužel je velký rozdíl Zara v Polsku a Zara v Česku ... hlavně ve slevách !! to mě zaráží ... unás kabát ve slevě za 2000 a v Polsku za 1200 ?? Kde to jsme ... to samé Topshop a jejich e-shop

      Vymazat
  3. Ohhh love this,babe!
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    OdpovědětVymazat
  4. great post! thanks for sharing.
    X

    OdpovědětVymazat
  5. very nice *_* your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. great shops, love them all especialy zara! Hugs from Germany :)

    OdpovědětVymazat
  7. H&M je pro mě jedničkou už roky, ale stává se že půlka mých spolužáků má tzen samý kousek protože je to hodně rozšířený a cennově dostupný řetězec,
    zara a topshop jsou pro mě hlavně ve slevách
    jinak jsem si nedávno oblíbila 2 další obchody PRIMARK a tally weijl, při své návštěvě Vídně

    OdpovědětVymazat
  8. I absolutely love ZARA

    glittersnlove.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Zara is my favorite shop! I love zara so much.
    Great Post

    Love Storm

    OdpovědětVymazat
  10. yes babe those are also my favorite shops love them
    HUgs
    Virgit
    www.preppyfashionist.com

    OdpovědětVymazat
  11. Já miluju H&M, Mohito a Reserved :) Zara je super, ale dá se tam nakupovat jen ve slevách, jinak je předražená.

    OdpovědětVymazat
  12. loving all of them , specially COS !


    XX Luba

    Pairing peplum top with lace shorts and chic accessories in my look today
    http://www.well-living-blog.com

    OdpovědětVymazat
  13. love em all!
    Have a wonderful day!
    BTW I have a fashion blog and a Fashion store that is now shipping internationally if you want to know more go to

    http://www.TheStyleStash.com BLOG

    http://www.ShopTheStyleStash.com SHOP

    Bye!!!
    Xxxo
    Rafaella Online!

    OdpovědětVymazat
  14. Hi dear! Just found your blog, do you want to follow each other? Let me know and I follow you back. See you soon and kisses xxx

    OdpovědětVymazat
  15. Your legs look lovely in this picture and I love all the vibrant colors!

    http://thegoldpalette.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře
* thank you very much for all of your comments

© Franche meets fashion | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig